1402-07-15 20:46
360
0
86810
با طنین «لبیک یا حسین»؛

جهان به زودی شاهد جشن پیروزی مقاومت خواهد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل قطعی است، گفت: جهان به زودی شاهد جشن پیروزی مقاومت خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امشب در جشن مردمی گرگان در حمایت از مردم فلسطین و موفقیت غرورآفرین جبهه مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد:اتفاقی که امروز جوانان غیور و مسلمان جبهه مقاومت رقم زدند با دعا، حمایت و هدایت شما مردم و الگویی که در دنیا منتشر کردید به وقوع پیوست.

وی افزود: پیروزی محور مقاومت بر جبهه کفر و استکبار اتفاق بی‌نظیری بود که وعده خدا، انبیای الهی و همه مجاهدین حق بوده است، پیروزی حق بر باطل، شکست صهیونیسم بین‌الملل، شکست اسرائیل غاصب موجی از شادی را بین مسلمانان آزادی‌خواه ایجاد کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مقاومت مردم باعث پیروزی‌های متعدد در جبهه مقاومت شد، قرار است با همین استقامت و حمایتی که از خون مطهر شهدا نشات گرفته، شاهد فتوحات بزرگ دیگری هم باشیم.

گرزین خطاب به مردم مومن و ولایتمدار بیان کرد: در این جشن خودجوش مردمی دورهم جمع شدید تا این اتفاق امیدوارانه برای مستضعفین عالم را جشن بگیرید ما به زودی شاهد جشن‌های بزرگ جهانی برای نابودی جبهه استکبار، جبهه کفر، جبهه ظلم و شرک خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ندای «لبیک یا حسین» را به یاد همه مجاهیدن که غیرت به خرج دادند سر می‌دهیم، گفت: مقاومت مردم فلسطین باعث شد، جبهه کفر مانند موش از سوراخ ها بیرون بیایند و به زباله دان تاریخ پرتاب شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه عکس شهید سلیمانی در دستان مردم جبهه مقاومت و ایران اسلامی در اهتزاز است، گفت: امروز بر دشمنان آشکار شد که شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی خطرناکتر است، سلام بر ابرمردی که با مقاومت، غیرت و خون خود این مسیر را هموار کرد.

گرزین بیان کرد: عهد با حاج قاسم می‌بندیم که چنان این مسیر را پرقدرت ادامه دهیم که تمام نانجیبان از سوراخ‌هایشان بیرون بیایند و آنها را در زباله‌دان تاریخ بیندازیم و جشن پیروزی مقاومت را در سراسر دنیا و کشورهای اسلامی جشن بگیریم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.